FAQ2018-03-17T13:24:40+00:00

Veel gestelde vragen – FAQ

Hoe maak ik een afspraak voor een intake, meting of trainingsschema?2018-11-05T21:41:25+00:00

Je kunt een afspraak maken met een van onze coaches via Whatsapp, e-mail, het contactformulier op de website, bij de balie of via de telefoon.

Betaal ik extra voor douches en live groepslessen?2018-11-05T21:35:53+00:00

Nee, je betaalt bij GetFit Nijkerk niet extra voor een warme douche en live groepslessen. Dit alles zit standaard in je All-in abonnement bij GetFit Nijkerk.

Betaal ik extra voor een trainingsschema?2018-11-05T21:39:39+00:00

Nee, je betaalt niet extra voor een trainingsschema. Bij ons zijn trainingsschema’s gratis en op maat. Het is een onderdeel van je All-in abonnement bij GetFit Nijkerk.

Wanneer moet ik een nieuw trainingsschema aanvragen?2018-11-05T21:37:45+00:00

De coaches van GetFit Nijkerk adviseren je om iedere 6 weken je trainingsschema aan te laten passen. Zo kun je altijd aan de slag met nieuwe oefeningen en blijft het sporten bij GetFit altijd leuk.

Is er een minimale leeftijd?2018-11-05T21:33:29+00:00

Jeugd vanaf 13 jaar is van harte welkom om te sporten. Wel bevelen wij aan dat fitness voor kinderen in de groei niet aan te raden is, mits onder professionele begeleiding. Op woensdagmiddag is er een GetFitJunior les speciaal voor de jeugd. Sporten bij GetFit is op eigen verantwoording.

Kan ik mijn abonnement tijdelijk pauzeren?2018-11-05T21:08:24+00:00

Nee, dit is helaas niet mogelijk. Kun je niet sporten door een zwangerschap of blessure? Neem dan contact op met GetFit Nijkerk. Wij zoeken dan samen naar een passende oplossing. Om op medische basis een abonnement tijdelijk te pauzeren, heeft GetFit hiervoor een bevestiging nodig van behandelend arts.

Zijn er voldoende parkeerplaatsen?2018-03-20T21:23:39+00:00

Ja, bij ons zijn er altijd voldoende parkeerplaatsen. Zo kun je bij ons voor of achter het pand parkeren. Daarnaast hebben wij in samenwerking met de gemeente Nijkerk parkeerplaatsen aangelegd aan de bezembinder (aan het water). Genoeg voor iedereen!

Hoe vaak mag ik sporten?2018-11-05T21:11:07+00:00

Bij GetFit Nijkerk sport je All-in, zonder belemmeringen, onbeperkt en 7 dagen per week. Je mag dus zo vaak komen als je zelf wilt!

Ik ben mijn GetFit pas kwijt, wat nu?2018-11-05T21:05:26+00:00

Geen paniek! Je bent alsnog van harte welkom. Wel wijzen je graag op het aanvragen van een nieuwe pas. Die kun je krijgen aan de balie voor €10,-.

Moet ik reserveren voor een groepsles?2018-11-05T21:34:29+00:00

Ja, je dient te reserveren voor een groepsles. Dit kan gemakkelijk via de groepslessenpagina op de website.

Hoe pas ik mijn gegevens aan?2018-11-05T21:38:54+00:00

Je kunt eenvoudig je rekeningnummer aanpassen door een mailtje te sturen naar info@getfit.nl of stuur ons een Whatsapp-bericht.

Hebben jullie ook familieabonnementen?2018-03-20T21:31:57+00:00

Nee, wij hebben geen familieabonnementen. GetFit Nijkerk houdt ervan om alles zo simpel en eerlijk mogelijk te houden. We hebben daarom een vaste lage prijs, voor een compleet all-in aanbod dat je nergens anders vindt.

Kan ik een reservering voor een groepsles annuleren?2018-03-20T21:28:26+00:00

Uiteraard kan dit. Via het ledenportal waar je groepslessen reserveert, kun je je ook weer uitschrijven voor de les.

Wanneer ga ik betalen?2018-11-05T21:31:52+00:00

Je lidmaatschapsgeld wordt rond het einde van de maand automatisch geïncasseerd. Een abonnement start altijd op de eerste van de maand. Als je je inschrijft op bijvoorbeeld de 16e van de maand, betaal je van de 16e tot de 31e een restbedrag. Je betaalt namelijk een maand vooruit en dit is de vorige maand geïncasseerd, maar toen was je nog geen lid.

Heeft GetFit Nijkerk ook een zonnebank?2018-03-20T21:25:24+00:00

Ja, wij hebben ook een zonnebank. Voor maar € 7,95 per keer word jij al bruin! Wij bieden aan onze leden ook een onbeperkt zonnebank abonnement aan voor € 3,50 per week. Vind je dit niet handig? Kies dan voor een zonnebank rittenkaart, verkrijgbaar bij de balie.

Hoe zeg ik mijn abonnement op?2018-05-05T08:58:42+00:00

Je kunt je abonnement opzeggen via de balie. Let wel op dat je vast zit aan het termijn waarvoor je gekozen hebt. Daarnaast geldt er een opzegtermijn van één maand.

Wat kun je bij GetFit Nijkerk verwachten?2018-11-05T21:40:46+00:00

Als je lid wordt bij GetFit Nijkerk staat er veel moois op je te wachten. Zo hebben wij goede apparatuur, opgeleide instructeurs en een gezellige, gemoedelijke sfeer en gratis koffie en thee. Daarnaast sport je altijd onbeperkt, zijn er geen verborgen kosten en kun je je aanmelden voor vele groepslessen.

Waarom werken jullie met een automatische incasso?2018-03-17T13:11:59+00:00

GetFit Nijkerk werkt met een automatische incasso omdat dit snel en eenvoudig is.

Hierdoor hoef jij je geen zorgen te maken dat je een betaling vergeet. Op deze manier kunnen wij onze prijs zo laag mogelijk houden, omdat we dit niet meer handmatig hoeven te doen.

Hoe kan ik lid worden?2018-03-20T21:13:07+00:00

Je kunt op verschillende manieren lid worden. Je kunt je via de website inschrijven of op de club zelf. Als je eerst de sfeer wilt proeven, nodigen wij je van harte uit op de club voor een rondleiding.

Kan ik ook proefsporten bij jullie?2018-03-20T21:09:11+00:00

Uiteraard kan dit! Wij verwijzen je graag door naar de gratis dagpas pagina. Hier kun je een gratis dagje sporten aanvragen. Uiteraard mag je met de dagpas ook groepslessen volgen.

Het meest complete aanbod, vanaf slechts € 5,95 per week

GetFit biedt meer dan alleen fitness:

  • Professionele begeleiding

  • Ruime kleedruimtes

  • Douches en lockers

  • Ruime en luxe fitnessruimte

  • Ruim aanbod groepslessen

  • Zonnebank

  • Ruime parkeergelegenheid

  • 7 dagen per week geopend

  • Uniek online reserveringssysteem

  • Gratis persoonlijke trainingsschema’s

CONTACT OPNEMEN
GetFit maakt gebruik van cookies om uw ervaring op onze website te verbeteren. Okay!